Naputci za posao Georgea Costanze
**Nikad ne hodaj hodnikom bez dokumenta u ruci
Ljudi s dokumentima u ruci izgledaju kao zauzeti djelatnici koji žure na sastanak. Ljudi praznih ruku izgledaju kao da idu u kantinu. Oni koji nose novine izgledaju kao da idu na toalet. Pogotovo, na kraju radnog vremena ponesite hrpu papira tako da stvorite dojam da „posao nosite sa sobom kući“.
** Poslužite se kompjuterima kako bi izgledali zaposleno
Kad god ste za kompjuterom, običnom promatraču izgleda kao da radite. Možete slati privatne mailove, zbrajati račune i raditi hrpu stvari koji nemaju nikakve veze s vašim poslom. Ove mogućnosti baš i nisu nešto o čemu pobornici informatičkog napretka rado razgovaraju. Kada vas šef uhvati, a uhvatit će vas, najbolji izgovor vam je da kažete kako sami pokušavate shvatiti mogućnosti nekog novog softvera, umjesto da plaćate za neki informatički tečaj.
** Neuredan radni prostor
Top management nije impresioniran urednošću vašeg stola. Uredan stol daje dojam da niste baš predani u poslu. Natovarite oko sebe hrpu papira. Promatraču prošlogodišnji predmeti su isti kao i današnji; količina papira je ono što je važno. Ako znate da vam netko dolazi vezano za dotični predmet, zakopajte ga negdje u sredinu tih silnih papira, kako bi dali dojam, dok ga pred njim/njom tražite da ste zatrpani poslom.
** Nikad se ne javljajte na telefon ako imate govornu poštu
Ljudi vas nikad ne zovu jer vam žele učiniti neku uslugu – zovu vas jer žele da odradite nešto umjesto njih. Dakle, sve pozive preusmjerite na govornu poštu. Ako vam netko ostavi poruku s nekim možebit zahtjevom da nešto odradite, odgovorite mu tokom pauze za ručak kada znate da ga/je nema u uredu – tako dajte dojam da ste vrlo zaposleni i savjesni. Ako se uhodate u metodi primanja poruka preko govorne pošte i izvlačeći se pozivajući kada znate da su na pauzi za ručak, to će povećati izglede da će pozivatelj, kojem će i u budućnosti trebati neka pomoć, jednostavno vas isključiti iz mogućnosti rješenja svojih problema. Najljepša poruka koju ćete ubuduće moći čuti na svojoj automatskoj sekretarici bit će: "Zanemarite moj zadnji poziv. U međuvremenu sam rješio predmet". Ako vaša automatska sekretarica ima i neki limit koliko poruka može zaprimiti, pobrinite se da ju uopće ne praznite. Ako i nije puna, sami se nazovite pa si ostavite poruku, kako bi ju napunili. Vaši budući pozivatelji će čuti poruku: "Sorry, this mailbox is full" – kao siguran znak kako ste vrlo predan zaposlenik kojeg često zovu za pomoć.
** Izgledajte kao da ste u stresu i stalnoj žurbi
Prema Georgeu Costanzi, izgled kao da ste u stresu i stalnoj žurbi, vašim pretpostavljenima će biti poslana poruka da ste stalno zaposleni.
** Idite kući uvijek nakon šefa
Uvijek idite s posla kasno, pogotovo ako je šef još tu negdje. U međuvremenu možete listati časopise koje do sada još niste stigli pregledati. Ako već i morate ići prije, u svakom slučaju prođite kraj šefovog ureda. Šaljite važne mailove npr. u 9:35 ujutro ili 19:05, itd. i tokom blagdana.
** Glasno uzdišite radi efekta
Ponekad glasno uzdahnite kad su ljudi oko vas, kako bi pretpostavili da vas nešto opterećuje.
** Strategija zatrpavanja
Velike hrpe papira na vašem stolu nisu dovoljne. Posložite i knjige po podu oko vašeg stola… uvijek ih možete posuditi u knjižnici. Tanki informatički priručnici su idealni za ovo.
** Poradite na vokabularu
Proučite neke informatičarske časopise i pokupite neke stručne termine , koje ćete prosuipati pred nadređenima. Zapamtite da nije važno dali vas razumiju, nego da zvučite impresivno.
I NAJVAŽNIJE:
Ne forwardajte ovo greškom svom šefu!!!
Nema komentara:
Objavi komentar