srijeda, 16. studenoga 2011.

U paklu

Pita Sadam đavola: 
Jel mogu da pozovem Bagdad samo na minut i da vidim kako stoje stvari u mojoj zemlji? Zanima me kad će Amerikanci napustiti moju zemlju. 
- Može - odgovori đavo 
Završi  Sadam razgovor a đavo mu kaže - Ovaj poziv košta milion dolara. 
- Nema problema. Reče Sadam i plati. 
Čuje to Gadafi pa i on upita: 
- Mogu li i ja da nazovem Tripoli? Ovi moji imaju probleme, pa me zanima kako ih riješavaju. 
- Može, ali će te to koštati 2 miliona dolara. - kaže đavo. 
Gadafi  Završi razgovor i plati. 
- To je sve čuo Tuđman pa upita đavola: - A jel mogu ja da nazovem Zagreb? Zanima me da li će moj HDZ ostati na vlasti, da li se popravio standard i puno toga još. 
- Može. - reče đavo. 
Kad je završio razgovor Tuđman upita: - Koliko treba da platim? 
- Ništa. - odgovori đavo. 
- Kako ništa! Ova dvojica su platili po milion i dva a ja ništa? 
- Kad zoveš iz jednog pakla u drugi, računa se kao lokalni poziv. - Odgovori đavo. 

Nema komentara: