ponedjeljak, 13. veljače 2012.

Smiješna strana EU

 "Evo realnog razmišljanja. Što će meni biti bolje ili gore ako mi uđemo ili ne uđemo u EU.

   Ako uđemo u EU.
   - ja ću moći ići van Rvacke bez da me jebu na granici, a nikad me do sad nisu jebali
nego sam ka i svaki normalan čojk, sjedio u autu i reka onom na carini da odo malo u Sloveniju i da ću se brzo vratiti...
 
te redovito na povratku samo mahno rukom i reka da nemam ništa za prijaviti. 


Sve skupa sam gubio 4 minute za cjelokupni proces ulaska i izlaska.
Dakle dobivam 4 minute dragocjenog života.
Jebem vas i 4 minute. Kod zubara čekam po sat vremena.


   - kad sletim na aerodrom onda ću moći ići na vrata na kojima piše "EU GRAĐANI"
te pokazivat prst srednjak svima koji nisu EU GRAĐANI.
A neš ti privilegije u pičku maternu.
Još gore jer će se na tim ulazima svi gruvati dok će Bosanac i Srbin na drugom ulazu proći za minutu
ja ću sa 28 rumunja i 43 bugara komunicirati mahajući rukama jer stoka ne zna engleski ka ni pokojna jadranka.


   - u Hrvatsku će ući strani kapital pa će gospodarstvo da živne.
Koje gospodarstvo pička vam materina kad ste u 20 godina od Slavonije napravili ledinu.
Što će Švabo da nas uči kako se ore i sije?
Treba znači ući u EU da nas drugi nauči kako se radi?
Onda nas treba pobit jer nismo ni za kurac.


   - djeca će nam moći studirati po stranim sveučilištima.
Aj pošalji malu il malog na studij u Minhen...pa te mali zove "Ćaća treba mi eura za 1. semestar!"
 
..."Kolko sine?"
 
..."Pa jedno 8.754 eura."
 
...."Sine?"
 
..."Reci tata?"
 
..."Jebo ti ja mater!". 


Bit će ka i prije, ko ima para ići će...ko nema ide u Zagreb...Rijeku...Split...Osijek...Zadar...


   - otvoreno je tržište za hrvatske proizvode diljem Europe.
A koje naše proizvode jadna nam majka?
Koje?
A i ono malo što imamo već se odavno prodaje u EU...vegeta...Kraš...podravka...dakle to već postoji,
 
ne može 2 put da postoji ako već jednom postoji.
To je ka da bi ja reka da će mi ulaskom u EU narasti još jedan kurac.
Neće jer imam već jedan.


   Sve u svemu...ja tu ne vidim ničeg što me zanima a što mi je do sad uskraćeno."


 

Nema komentara: